Verimlili Zaman Yönetimi için AI Aracı
timeMaster, kullanıcıların zaman yönetimini daha etkili hale getirmeyi amaçlayan AI destekli bir verimlilik aracıdır. Otomatik zaman takibi, proje tespiti ve işe yaramayan etkinliklerin dışlanması gibi temel özellikleri ile kullanıcıların çalışma sürelerini ve kalıplarını net bir şekilde görmelerini sağlar. Kullanıcıların üzerinde çalıştığı faaliyetleri otomatik olarak tespit ederek, etkinlikleri kategorize eder, projeleri etiketler ve ayrıntılı zaman günlükleri oluşturur. Ayrıca, yeni bir projeye başladıklarında bunu akıllıca tespit ederek takip etmeye başlar.
Bu araç, web tarayıcısında gezinme veya sosyal medya kullanımı gibi işe yaramayan etkinliklerde harcanan zamanı ortadan kaldırma özelliği sunar. Kullanıcıların çalışma rutinlerini artırmak için otomatik molalar planlama, hedef belirleme ve takip etme gibi işlevler de mevcuttur. Kullanıcıların en verimli saatleri, en büyük dikkat dağıtıcılar ve odaklanma ile dikkat dağılma metrikleri hakkında içgörüler sunarak, haftalık ve aylık ayrıntılı raporlar sağlar. Ayrıca, her proje için genel bir bakış ve otomatik zaman günlükleri sunarak kullanıcıların çalışma ve odaklanma kalıplarını daha iyi anlamalarına yardımcı olur.